Mūsu vērtības
Kad jūs domājiet MĀJA, jūs iedomājieties - VIRTUVE.
Tā ir katras mājas sirds. Tieši virtuvē katru dienu notiek brīnums. Šī ir vieta, kur mēs apzināti iepazīstam gatavoto ēdienu pirmās garšas, no paaudzes paaudzē nodotos ģimenes kulinārijas tradīciju noslēpumus un gardākos pašgatavotos ēdienus. Tā ir vieta, kur vārdiem: ĢIMENE, MĪLESTĪBA, TUVUMS ir patiesākā un dziļākā nozīme, un to patiesums atspoguļo gardas maltītes, kas gatavotas no sirds.
Laiks, kas pavadīts virtuvē un pie galda ar mīļajiem kopā gatavojot ēdienu, daloties ar ēdienu, sarunās, smieklos ir tie laimīgākie brīži, kas pārvēršas unikālās atmiņās un veido ilgstošas attiecības starp paaudzēm. Šie ir brīži, kas ir cilvēku personības būtība, kas mūs identificē un ir mūsu civilizācijas pamatā.
Šīs ir 6 tematiskās dienas, kurās mēs veidojam inspirācijas ar mūsu produktiem no visaugstākās kvalitātes kartupeļiem, kuru rezultātā tiek iegūtas vienkāršas un pagatavošanai izmantojamas garšīgu un veselīgu ēdienu receptes.
Jo tas, kas ēdiena gatavošanā ir vissvarīgākais, ir kopā pavadītais laiks ... Tāpēc - būsim kopā ar AVIKO!
Kas mēs esam?
Kopš dibināšanas 1962. gadā Aviko ir kļuvis par vienu no četriem lielākajiem kartupeļu pārstrādes uzņēmumiem pasaulē. 2002.gadā Royal Cosun koncerns kļuva par vienīgo Aviko zīmola īpašnieku. Ar 50% tirgus daļu mēs esam pasaules tirgus līderis atdzesētu kartupeļu kategorijā - mēs to esam sasnieguši, apvienojot mūsu ilgadējo pieredzi un plašās zināšanas par izstrādājumiem ar efektīviem loģistikas procesiem, un galvenokārt uz klientiem orientētu pieeju.
Izvēloties Aviko, jūs izvēlaties uzņēmumu:- ar pierādītu pieredzi un zināšanām
- kas ir vērsts uz pilnīgu izpratni par patērētāju un viņa vajadzībām
- ar globālu mērogu un spēcīgu pozīciju Eiropā
- kas tic stabilai, vietējai sadarbībai ('Think global, act local')
- kas ir cieši saistīts ar svarīgākajiem lauksaimniekiem un augļkopjiem
- ar plašu, pilnīgu augstākās kvalitātes atdzesētu un saldētu kartupeļu produktu piedāvājumu
- novatorisku produktu kategorijā ar pievienoto vērtību
- ar īpašu, profesionālu tirdzniecības pārstāvju kolektīvu gan mazumtirdzniecībā, gan kulinārijā
- ar uzticamu un drošu loģistikas pakalpojumu gan saldētiem, gan atdzesētiem produktiem